Weerpraatje 1969
Categories :
Tags: 1960-1969
De zomer van 1969 was uitzonderlijk mooi vanaf 10 juni tot de eerste week van augustus. Vooral de regenbuien na het midden van de maand deden veel schade aan de nog te velde staande graangewassen. Zij die vroeg begonnen waren met oogsten hebben een voortreffelijke oogst. Zij die de laatsten waren moesten zeker 50% en nog meer schade lijden. P. Geurts pastoor
Related Post
Coenen – van Appeven, Maria
JEZUS + MARIA + JOSEPH + BARBARA Ter vrome gedachtenis aan Maria Hubertina van Appeven [...]Kort nieuws juli 1977
Zeskamp K.P.J.-ers in Leveroy LEVEROY – Bij gelegenheid van het 50-jarig bestaan van de afdeling [...]